Kimler Katılmalı
Özellikle, satış, pazarlama, operasyon, iç kontrol ve kredi birimlerinde bölümlerinde tecrübesi olan orta ve üst kademe yöneticiler
Amaç
Hizmet-Kar Zinciri Modeliyle amaçlanan konu; müşteri/çalışan bağlılığı ile memnuniyetini, ürün sunumu, verimlilik, yönetim kalitesi ile kârlılık/büyüme parametrelerini birbiriyle ilişkilendirerek yönetmektir.
Bu modelde, söz konusu parametrelerin, birbirlerine olan bağımlılıklarının ilişkisel bir döngüye dönüştürülmesi ve bu döngünün yaşayan bir organizma olarak konumlanması öngörülmüştür.
Programda, bu model esas alınarak, tüm şirket uygulamalarının gözden geçirilmesinin yanı sıra strateji ve hedef belirleme çalışmaları için de bir üst bakış sağlamak ve sürdürülebilir bir büyüme ve karlılık için farkındalık sağlamak hedeflemektedir.
Eğitim İçeriği
Şirket faaliyetlerinin sebebi; karlık ve büyümede sürekliliği sağlamak olduğu kadar, şirketin kurumsal mimarisini kalite anlayışlarına uygun bir şekilde yapılandırmaktır. Tüm bu hedefleri gerçekleştirmek için ayrı ayrı stratejiler ve performans kriterleri geliştirmek yerine, aslında tüm organizasyonlar için geçerli olan “büyük resim” esas alınarak, aşağıda belirtilen en önemli 7 unsur üzerinde durulacaktır:
Eğitmen
Sayın Murat Ağılönü
Eğitim Bedeli
350,-TL + KDV