BORÇLU PSİKOLOJİSİ VE ETKİLİ TAHSİLAT YÖNTEMLERİ

2023-05-22
10:00
Webex Çevrimiçi Toplantı Ortamı

Kimler Katılmalı

Müşteri veya borçlu ile temasta olan çalışanlar.

Amaç

Bu programda katılımcılarımızın tahsilat sürecinde borçlu psikolojisini profesyonel olarak yöneterek uygun iletişim tarzı ve teknikleri ile uzlaşı oluşturmayı ve tahsilat odaklı platform yaratma becerisinin kazanılmasını amaçlamaktadır.

Eğitim İçeriği 

  • Borçlu psikolojisini anlama ve yönetme
  • Borçluyu uzlaşı platformuna taşıma
  • Tahsilatçının kendi içsel sürecini yönetmesi
  • Görüşme sürecinde şirket itibarını korumak
  • Güven oluşturmak, ikna süreci ve inisiyatif kullanımı
  • Dokunulabilir ve dokunulamaz alanlar
  • Konunun kişisel platforma taşınmaması
  • Öfke ve stres kontrolünün sağlanması
  • Uygun ses tonu ve doğru bilgi paylaşımı
  • Yaptırım gücünün servis ediliş biçimi
  • Tahsilatı etkileyen püf noktaları
  • Borçluya erişim kanalları
  • Tahsilatta olumlu iletişimi tetikleyen terminoloji kullanımı

Eğitmen

Sayın Dilek Baran 

1976 doğumlu olan Dilek Baran 1994 yılında Kadıköy Kervan Koleji’nden mezun olup 1999 yılında, Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi devam ederken, Garanti Bankası Şubesiz bankacılık Ürün Geliştirme birimi Departman şefi olarak iş hayatına atılmış, Şubesiz bankacılık, Tele Marketing, Telefonda Etkin Satış ve iş başı eğitim eğitmenliği süreçlerini Mart 2003 yılına kadar devam ettirmiştir.

Baran, kariyerine aynı tarih itibari ile Şube Müşteri Yöneticisi olarak görev almış ve bu zaman zarfında mevcut görevi ile paralel olarak Garanti Bankası ‘’Eğitmenin Eğitimi’’ programını tamamlayarak banka içi eğitimlerini vermiştir.

Baran, Eğitimciliğine Akbank’ta Ticari krediler modülü, Bilanço ve Mizan okuma teknikleri, Mikro Krediler Modülü, Telefonda etkin Tahsilat yöntemleri, Stresle Başa çıkma, Pazarlama Teknikeri, SEGEM, İşimiz İnsan, Yöneticiliğin Kuralları, SWOT Analizi konularında banka çalışanları ve yöneticilerine, Şube Müdürü olduğu dönemde de eğitmen olarak devam etmiştir.

Bankacılık kariyeri sonrasında 2017 yılında Happy Moons, ardından Big Kitchen ve Manhattan Coffee markalarını bünyesinde barındıran grupta Marka Pazarlama Müdürlüğü pozisyonu ile Bayi Yönetim Sistemi, Franchising, Müşteri Şikâyet Yönetimi, Kurumsal İletişim, Sosyal Medya Yönetimi gibi müşteri bazlı birçok konuda tecrübe sahibi olan Baran, halen UTAdemy bünyesinde Mentörlük, Yönetim, Satış ve Müşteri bazlı Eğitim ve Danışmanlık konularında hizmet vermektedir.

Eğitim Tarihi

22-23 Mayıs 2023

Eğitim Saatleri

10:00 – 13:00

Eğitim Yeri

Webex Çevrimiçi Toplantı Ortamı

Eğitim Bedeli

1.200 TL + KDV