BAŞARI VE SONUÇ ODAKLILIK

2021-09-15
10:00
Webex Çevrimiçi Toplantı Ortamı

Kimler Katılmalı

  • Başarı güdüsünün kaynağını,
  • Başarı güdüsü yüksek ve düşük insanların özelliklerini, düşüncelerini ve davranışlarını,
  • Başarı güdüsü yüksek çalışanların engeller ve olumsuzluklar karşısındaki tavrını,
  • Yüksek başarı güdüsü için gerekli olan olumlu düşünceyi,
  • Olumlu düşünce yapısına sahip olma yollarını,
  • Başarı ve sonuç odaklı davranışın anahtarı sayılan kontrol odağını,
  • Olumlu düşünceyle kontrol odağının oluşturduğu başarıya yönelik davranış matrisini,
  • Kontrol odağı içte ve dışta olan kişilerin davranışlarını ve elde ettikleri sonuçları öğrenmek isteyen tüm çalışanlar

Amaç

Çalışanlar, iş hayatında başarılı olmak istiyor; gençler, hızlı yükselmek istiyor; orta kademe, değerinin farkedilmesini bekliyor; üst yöneticiler ise daha güçlü bir şirketin yöneticisi olarak kariyerini sürdürmek istiyor. Sonuçta, herkesin istediği daha başarılı ve daha kazançlı profesyonel bir kariyer.

Hepimizden her gün daha fazlasını bekleyen, talep eden profesyonel iş hayatının beklentisi nedir. 

Rekabetin üst düzeye çıktığı günümüz koşullarında şirketlerin temel beklentisi, rekabet gücünün artmasında çalışanların daha çok katkı yapmasıdır. Sonuç odaklılık eğitim programı, insan zihninin “kendi isteklerini önemseme” güdüsünü daha doğru ve profesyonelce kullanmaya teşvik ediyor. Profesyonellik, sadece maaş karşılığı çalışıyor olmak değil; şirketin rekabet gücüne katkı yapabilmek haline gelmiştir. Biz profesyonelliği; pozisyonun ve koşulların gereklerini iyi belirlemek, konulara belli bir strateji ve yöntemle yaklaşmak,  aynı zamanda da şartlar ne olursa olsun sonuca odaklanmak olarak tanımlamaktayız. Sonuç odaklılık eğitimi, katılımcıların profesyonelliğin gereklerini anlamasını, bu doğrultuda daha verimli ve üretken olmalarını amaçlamaktadır. Birçok insan, ekip ve firma tekrarlayan sorunlar çevresinde dönüp durmaktadır. Sadece para ve zaman kaybetmemekte, moral ve inançlarını da kaybetmektedirler. Artan rekabet ve zorlayıcı hedefler firma içinde yaşanan stresi de arttırmaktadır. Bu stresli ortamda, sonuç odaklı çalışıyor olmak hayati önem taşımaktadır. Çalışmalardan sonuç üretilemediğinde stres artmakta; insanlar, çevrelerini suçlamakta, bahaneler üretmekte ve ihtiyaç duyulanın tam tersi tepkiyi vermektedirler. Oysa bunun yerine, durumu sakin ve objektif bir tutumla analiz etmeleri ve sonuca odaklanmaları çok daha kolay ve yapıcı olan yaklaşımdır. Bu alışkanlığı kazandırmak ve sonuç odaklılığı bir refleks haline getirmek bu eğitim programının amacıdır. 

Eğitim İçeriği 

  • Başarıyı Sınırlandıran Davranışlar
    • Kişisel Başarı Tanımı
    • Kişisel Yetkinlikler ve Fark Alanları
    • Başarıyı Sınırlandıran Davranışlar
    • İçselleştirdiğimiz Dış Etkenler
  • Öz Motivasyon Becerileri
    • Öz Motivasyon Becerileri
    • Öz Yönetim ve Liderlik
    • ‘’Her Gün Yeniden Doğarım’’ Yaklaşımı
  • Sonuç Odaklılık
    • Günlük Problemlerde Pratik Çözümler
    • Proaktif Kişilik
    • Başarı Güdüsü Yüksek Kişiler
    • Olumlu Düşünce ve Sonuç Odaklılık
    • Başarıya Yönelik Davranış Profesyonel Bakış Açısı
    • Kurumsal Değerlerin Takibi
    • Hiyerarşik Düzenin Takibi
    • Değişim Süreçlerine Uyum ve Değişim Yönetimi
  • Bireysel Yetkinliklerin Kurumsal Yapıya Uyumu
    • Bireysel Vizyon, Misyon ve Değerleri
    • Bireysel Gelişim Stratejisi
    • Bireysel Hedeflerin Kurumsal Yapıya Uyumu
  • İş Hayatında Başarı Etkenleri
    • Problem Çözme ve Sonuç Odaklılık
    • Zaman Yönetimi
    • Toplantı Yönetimi
    • İş Takibi, Hedef ve Sonuç Odaklılık
    • Kendi Kendini Motive Etme İş Yerinde Yetkinlik Analizi
    • Farkındalık Kazanma
    • Çözüm Önerileri
    • Yol Planı
  • Uygulamalar

Eğitmen

Sayın Figen Zekier

Yüksek Lisansını Newport University İşletme Bölümü’nde, lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi'nde tamamlamıştır.

Profesyonel hayatına Turkcell’de başlayan ZEKİER, Müşteri İlişkileri, Satış, Kampanya Yönetimi bölümlerinde operasyon ve yönetim kademelerinde görev almıştır.

Mars Logistics Group CRM Sorumlusu olarak, Müşteri Odaklı Yönetim Anlayışının Kurum bünyesinde yapılandırılması kapsamında kurumsallaşma sürecini yönetmiş ve stratejik pazarlama için performans ölçüm sistemlerini geliştirmiştir. CRM Institute Turkey Projeler Koordinatörü olarak Kale Grubu, İş Bankası, Anadolu Sigorta gibi çok sayıda kurumsal müşterinin Verimlilik ve Performans Artışı projelerini yürütmüştür. Doğuş Otomotiv-Stratejik Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi olarak görev aldığı dönemde Doğuş Otomotiv markaları ve Bayii Ağı için Performans Karnelerinin yapılandırılmasını sağlamıştır.

American Management Association’da Yönetim, Liderlik, Fasilitasyon, Kurumsal Verimlilik ve Pazarlama sertifika programlarını tamamlamıştır. CRM Master, Yalın Yönetim Lideri ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk elçisi unvanlarına sahiptir. Tübitak tarafından desteklenen mentorlük eğitimlerine katılmıştır ve mentorlük çalışmalarını sürdürmektedir. ICF (International Coach Federation) ve Association for Coaching onaylı profesyonel koçluk eğitimini House of Human bünyesinde tamamlamıştır. 

Eğitim Tarihi

15-16 Eylül 2021

Eğitim Saatleri

10:00 – 16:30

Eğitim Yeri

Webex Çevrimiçi Toplantı Ortamı

Eğitim Bedeli

900,TL + KDV